duminică, 7 decembrie 2008

cum poate strica tehnologia supriza cadoului de Craciun?

Ei bine da, am vrut sa fac o supriza de Craciun: sa cumpar cuiva foarte iubit un telefon. Am mers la Orange, am perfectat tranzactia, am folosit si cateva puncte "thank you" si am plecat foarte fericita acasa. Ceea ce nu am prevazut insa este ca automat un sms pleca chiar spre numarul celui caruia urma sa ii fac cadoul: "punctele dumneavoatra au fost folosite cu succes...." si cam asa cu surpriza mea. Si de data asta eram chiar hotarata sa pastrez cadoul pana de Craciun, nu de alta, dar de obicei, cand am un cadou mi-e destul de greu sa il tin. Asta e imi place sa fac cadouri.
Oricum, voi da un feedback celor de la Orange, sa introduca o optiune in sistem, gen "cado" nu trimite sms! :)

Niciun comentariu: