sâmbătă, 19 decembrie 2015

Un post uitat readus la viata

Am gasit acest post nepublicat si singur de vreo cativa ani. Sa il aducem la viata:

"Astazi ma uitam pe revista presei si rasfoiam principalele subiecte din politica, economie, social, international, etc: negocieri pentru formarea guvernului, lupte de strada in Grecia, primii bancheri dati afara pe motivul crizei economice, primul satelit "extraterestru", etc. Si mi-am adus aminte de o ora de engleza, din facultate, in care aveam urmatoarea tema de dezbatut: imagineaza-ti ca in fiecare zi citesti presa de acum 3 zile - cum se schimba viata ta? Nu imi mai aduc aminte cum am raspuns atunci la intrebare. Acum imi dau seama ca, in principiu, nu ar trebui sa mi se schimbe dramatic viata daca citesc presa de acum 3 zile. In cel mai bun caz pot readuce subiectul in gura presei de azi, iar in cel mai rau caz pot sa imi dau seama ca e prea tarziu sa repar ceva."

Niciun comentariu: