joi, 30 decembrie 2010

Unii iau lucrurile prea in serios

E perioada in care incep sa apara predictiile astrale pentru 2011. Le mai citesc si eu, ca tot omu' dar nu dau crezare decat lucrurilor care imi plac din ele:). Chiar acum insa m-am amuzat teribil citind o parodie de horoscop "horrorscop" publicat de un site de job-uri. Mi s-a parut extrem de amuzant si chiar o initiativa buna la final de an cand oricum nu prea au ce job-uri sa publice sau ce sfaturi maxime de cariera sa ofere. Ba chiar am citit mai multe zodii :) pana cand mi-au picat ochii pe comentarii si m-am lasat de zodii si am "savurat" feedback-ul cititorilor. Ei bine, se pare ca am fost printre cei f putini la numar care au vazut fun-ul din predictii, in rest toti erau absolut indignati si frustrati si jigniti....M-a surprins si am inceput sa imi pun intrebari si sa incerc sa vad lumea prin ochii lor (Asa de dragul exercitiului): 1) din categoria intrebari- chiar nu isi pot da seama unii ca era la misto?(chiar din denumire te prindeai); si daca si-au dat seama, de ce nu zambesc macar...pana la urma fiecare zodie are defectele ei care pot fi frumos dramatizate; situatia este chiar atat de grava, incat oamenii nu mai pot zambi si iau toate lucrurile in serios?
2) din categoria sa ma pun in locul lor: poate ca omul isi cauta de mult timp in job si avea asteptari ca un horoscop de la in site de job-uri ii va da solutia salvatoare!; poate ca omu' se regaseste in cele expuse si se frustreaza si mai tare si se gandeste ca o sa ajunga "sapator de cartofi" cum prezicea la o zodie :))
Cert este ca site-ul cu pricina poate trage ceva concluzii din acest exercitiu sau poate chiar test(o fi fost vreo strategie in spate): au un obtinut un feedback (pana acum nu vazusem mare ingramadeala de comment-uri la alte articole); pot identifica ceva profile de indivizi :)) si poate continutul CV-urilor capata viata...psihica :); pot "masura" gradul de disperare al cautatorilor de job-uri, etc etc
Luati si voi de cititi si amuzati-va:
http://www.bestjobs.ro/cariera/articole/subiect-pesti-20-februarie-20-martie-horrorscop-profesional-2011/7/1096

Niciun comentariu: