luni, 27 decembrie 2010

Ca de final de an...un nou inceput

Ma minunez tot mai mult in ultimul timp de cat de repede trece timpul. Cand eram mica cand spuneam anul 2010 mi se parea ca va mai trece o vesnicie pana cand o sa si traiesc acest an. Si uite ca acum pot spune ca am trait si acest an, intr-o clipa parca. A venit si a trecut. Acum ca stau si ma gandesc cred ca mi se parea ca trece timpul mai greu sau mai altfel pt ca aveam multe lucruri de facut: tr sa termin scoala generala, sa fac un liceu bun, sa merg la facultate, sa termin, sa am un job tare... si tot asa. Traiam viata in etape. O data ce am ajuns la etapa job, adica le-am facut pe toate ca la carte sau nu, parca intram intr-o stagnare. Da,ok, intotdeauna cauti ceva mai bun, etc etc, dar parca nu mai este la fel. Si atunci tr sa incepi sa te reinventezi cumva, sa incepi sa faci altfel de lucruri pentru tine. De multe ori planurile sunt marete, dar punerea in practica lasa de dorit... Si ca sa revin la titlul articolului, ei bine la final de an imi propun lucruri pentru la anul si de data asta sper sa trec de etapa "mi-am propus" la etapa "am implementat" :). Nu va spun ce imi propun, dar promit sa revin la anul :))) - desi sper sa mai postez ceva pana atunci :)- sa va spun cum m-am bucurat de succesul implementarii lor :). La multi ani si indrazniti sa va propuneti lucruri, sigur se vor intampla!

Niciun comentariu: