joi, 20 august 2009

dupa o lunga pauza...

n-am mai intrat de mult pe blog. incercand sa imi gasesc o scuza (cam asta facem intotdeauna....ne justificam, mai mult in fata noastra decat pentru ceilalti) as spune ca am fost in vacanta. Si chiar am fost. O prima vacanta in care chiar am plecat haihui prin Europa apropiata noua: Ungaria, Polonia, Cehia, Austria.... A fost frumos si am redescoperit ce bine e sa fii turist cu masina si nu cu avionul. Cu avionul nu prea vezi mare lucru, vezi partea turistica sa zic asa: te dai jos din avion, hopa sus in autobuz sau ce o fi el...la hotel si plimbari in centrul orasului. Pe cand cu masina, mai vezi si tu viata la tara :) sau prin padure (am avut experienta asta prin Slovacia :) ), ii vezi traind viata lor, nu cea de locuitor intr-o zona turistica. Bine asta cu masina este valabila pe distante mici, caci nu o sa pleci in China cu masina :). asa ca daca ai ocazia, pleaca cu masina, merita.

Niciun comentariu: